klik klik

klik klik !

Followers

Isnin, 26 Disember 2011

HOLD ON PLEASE !!! :)

HewHew *Ayat Liesa temoksss*
Assalamualaikum semua !
Selamat malam! yeayy !.

Korang.....Tau tak ?
Malam2 dingin mcm ni dah kerinduan pada orang jauh nun disana.
Rasa mcm jauh hati , jauh pandangan jauh segalanya.
Hanya mampu berdoa pada Allah semoga DIDEKATKAN jodoh kami.
Subhanallah . Indahnya Ciptaan Allah.
Perasaan yang Allah kurniakan pon indah.
Manusia saling memerlukan. Manusia diciptakan berpasang-pasangan.
Kini,aku hanya mampu berdoa. Semoga semuanya Allah telah aturkan dengan sesempurnanya.
Aku terima takdir Allah dengan Redha.
Jika dia benar untukku,dekatkanlah hatinya dengan hatiku.
Jika dia bukan milikku,damaikanlah hatiku dengan ketentuanMU.
Sesungguhnya , aku hambaMU yang hina.
Bila kah masa itu akan tiba? Akan ku tunggu hingga hujung nyawa. :) *nak kawennn!!* heheeee .
ececece . *stop merepek-ing*.

kawan sebelah usik : amboiii . rindu sape tuu !!?
den jawab. : xdo sapo la kak oii! *tersipu-2 malu* hehehe ^_^

hehe. kan dah kene tegur. tu la . asek bergayut je. mane tak nye. FREECALL la kate kan. hewhew! :)
yela. lau sape2 pakai khidmat CELCOM, bile tyme besday korang ,korang akn dapat 7 hari freecall+msg untuk setiap 8 nombor yg LUCKY je tau. eheh >.<
salah satu nya adalah nombor "orang jauh" tu la. hehe .
tak kan ku sia-2 kan rezeki ni. cehh!

okey la . nk sambung *gayut* hehe . :)

mood : On call . Please HOLD ON! haha . bye :)
Wassalam. "_"


♥ Terima Kasih Daun Sirih. Jemput datang blogwalking lagi yee :)♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

eh , komen tu je ? nanti komen lagi tau :)

WALL SAYA :)

e'eh , ape ni ? menarik !!