klik klik

klik klik !

Followers

Rabu, 16 Januari 2013

Just Post


Assalamualaikum W.B.T

Selasa . 15 Januari 2013 . 10:42 PM /
Mood : Doing some web proposal . But , suddenly feel so boring .

Hey . Apa yang aku tengah buat ni ha ?
Okey . Tak fokus pada proposal yang harus disiapkan segera .
Khamis ni dah kene submit . So , why MYRA !
Kenapa tak boleh siap lagi . *lost identity* :(

Bermain-main difikiran . Masih terfikir-fikir .
Apa yang aku fikir ? Huh !
Ohhhh Satan ! Please behave yourself .
Stop bother me . Stop lah .
Jgn hasut aku lagi . Jangan bagi aku fikir macam-macam lagi .
Aku penat lah . Faham tak ? :'(

*Marah diri sendiri . SO BAD*

Nasib baik lah lagu yang sedang bermain-main di halwa telinga ni best.
SAHABAT . By DEVOTEES .
Sangat Unik dan seronok .
Bila dengar je lagu ni , Ya Allah . Syahdu .
Sangat Syahdu . Rindu semua sahabat aku .
Sahabat dunia akhirat yang selama ni berada disisi aku .
Walau pun disisi secara halusinasi . *Protes* :(
Mereka semua sentiasa disisi hati aku sahaja .
Secara hakikinya , semuanya jauh dimata . *Sedih* :'(

*Perlu ke menangis lagi . Cukup lah . Penat lah .*

 [Marah diri sendiri lagi , teruskan kemarahan tu !]

Okey Bye .

Cry Baby ,

Maher Qaseh Emyra .

♥ Terima Kasih Daun Sirih. Jemput datang blogwalking lagi yee :)♥

WALL SAYA :)

e'eh , ape ni ? menarik !!