klik klik

klik klik !

Followers

Sabtu, 24 Mac 2012

Selamat Malam Sayangku ! :D

Assalamualaikum rakyat jelata !
da lame tak meringankan jejari runcingku ini untuk menaip . hewhew :3
hari ni memang tetibe ade mood dan halusinasi yang tinggi untuk menaip
disebabkan aku sedang menghayati lagu dari satu band yg awesome !
korang tau ape? guess la dulu ! cepat !
1.... 2.... 3.... ! !
ala... lambat la korang guess . hewhew :D
OKE ,kerispatih band la . tajuk lagu die "Bila rasa ku ini rasa mu"
haaa . amacm ? best tak tajuk lagu dia? haha . korang belum dengan lagi kan ?
jom usha kejap. ni lirik lagu die . oke . 1 ... 2... 3... nyanyi ! lalalalala :D

aku memang terlajur mencintaimu..
dan tak pernah ku sesali itu..
seluruh jiwa telah ku serahkan..
menggenggam janji setiaku..

ku mohon jangan jadikan semua ini..
alasan kau menyakitiku..
meskipun cintamu bukannya untukku..
tapi cubalah sejenak mengerti..

bila.. rasa ku ini rasaku..
sanggupkah engkau..
menahan sakit dan terkhianati cinta yg kau jaga
cuba.. bayangkan kembali..
betapa hancurnya hati ini....kasih...
semua telah terjadi..

oo..oo..oo..oo..

bila rasaku ini rasamu..
sanggupkah engkau...
menahan sakit dan terkhianati cinta yang kau jaga..
cuba.. bayangkan kembali..
betapa hancurnya hati ini....kasih...
semua telah terjadi..

aku memang terlanjur mencintaimu...

Waa ! applause puntuk diri korang sendiri !
memang awesome kan ?
so , lagu ni xde kene mengena dengan yg hidup atau dah mati .
cuma nak cakap lagu ni awesome sgt-2 ! huhu .
pas ni sape ade niat nk pi koke lagu ni bulehh lee :D
SO , ape topik utama aku hari ni ?
actually , TAK DE PAPE PON ! HAHA ,
saje nak buat entry pasal lagu ni je .
*tangan ke bahu , mata ke atas* #MengadeNamanyeNi. !
kbye . wassalam ! :D
THANKS FER READING YA !

Coretan Busuk Si Tembam,
MaherQasehEmyra.


♥ Terima Kasih Daun Sirih. Jemput datang blogwalking lagi yee :)♥

WALL SAYA :)

e'eh , ape ni ? menarik !!