CIK LADYBIRD .

klik klik

klik klik !

Followers

Sabtu, 31 Mac 2012

Ya Allah ! Bumi MEKAR tak pernah lupus dalam ingatanku!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Hari ni kalau korang nak kata aku tebiat pun boleh jugak kan.
Yela mane tak nye . pagi tadi punye entry suke ria macam org tak ingat dunia .
Tibe-2 malam ni nak sedih pulak kan ?
*kesat hingus dekat tisu Premier kak Fuzah bagi tadi*

aku tak tahu la kenapa tibe-tibe rindu pada sekolah pujaan aku dulu datang.
tadi ada bestfriend kitee msg .

Yam : Salam , kitorang on the
way nak pergi
MEKAR ni. Jom la join sekali. :)

*dalam hati tersentap sebab jeles die nak pergi MEKAR TERCINTA!*

dengan menahan perasaan yang mendalam aku pun reply ..

Aku : Waalaikumsalam. Yam pegi dengan sapa je? Bestnye !! :'(

*menunggu dengan penuh harapan sebab nak tau die pegi dengan sape*
#tett tett . bunyik mesej masuk#

Yam : Aku pergi dengan Hajar. Ko katne? Jom la join.

*Ya Allah . Tuhan je tahu. Dua-dua tu sahabat baik aku time sekolah dulu*

betapa rindunye aku dekat dorang semua!

aku pun REPLY jela ..

Aku : Dah tau dah . Ade hari koku dekat sekolah.
Myra dekat pahang . Takleh join :'(

*ayat sikit punye sedih la haii* #tacing.

Then , aku pun tak tau lah nak tahan perasaan macam mane .
sedih punye pasal sebab tak dapat join dorang pergi sekolah . #rindunyee.
pastu aku tak dek keje . pegi post status dekat Facebook !


ape boleh buat . kite dekat belah timur . sahabat-sahabat dekat selatan . memang tak lha kan .
sedih-sedih. semoga Allah memberi peluang untuk aku sampai ke BUMI MEKAR lagi suatu hari nanti. InsyaAllah . Amin.

Coretan Busuk Si Tembam,


♥ Terima Kasih Daun Sirih. Jemput datang blogwalking lagi yee :)♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

eh , komen tu je ? nanti komen lagi tau :)

WALL SAYA :)

e'eh , ape ni ? menarik !!