CIK LADYBIRD .

klik klik

klik klik !

Followers

Sabtu, 25 Februari 2012

~Dinner Oh Dinner ~



Assalamualaikum..

Heyya heyya ! hai sumee ! #adeh semput menjerit . xde sape dengar kite punye suara . hehe . amacam kehidupan hari ni ? sehat ke semua ? hope sehat je la ye . oke , malam ni as usual , nk tulis banyak2 kat sini. kalau aku bosan , kat sini la aku pergi . cari my lovey dovey blog yg muchuk masham ni . sedar x sedar dah 3 tahun aku ade blog . tapi , entri x rupe 3 tahun pon . mcm baru 3 hari. sikit je . follower pon x ramai . maklum lee . x pemes . x perlu pon pemes2 tu . buang karen #kriokkriokk :D Heee *_*

Oke . nak dijadikan cerita,aku tengah searching-searching baju-2 ala-2 casual wear gituu. aww aww ! #menyampah. coz tak lame lagi course aku , i means cascadia la kan . nak buat dinner kat Swiss Garden Hotel . OMA . sgt excited sebab sem lepas x join . sedeyy . bukan sebab ape , no money no talk la kan ! sebab mase tu Duit Pinjaman MARA tak dapat lagi . so , this sem i have got it done. so , very very very very excited la weyy ! hewhewhew :D

Mengikut perancangan , mcm nak pakai dress ala-ala barbie vs cinderella gituu #bajet uuu . #menyampah i dengar . hehe . actually , xtau la . nk beli oke je kot .insyaAllah . ade rezeki lebeyy.. ~rezeki anak-anak gituu ~ #semputt
(bile mase kawen ntah). let me show off the dress . haha . show off je ni . #dreaming again . haiyaa -..-



#sumber google#
tak logi je dapat pakai macam ni even bukan waktu dinner nanti. dreaming again. hewhew :D


#Sumber Google#
haa. yang ni nampak lagi simple tapi cantik sgt. #dreaming moreee . non stop . HAHA

#Sumber Google lagi#
Oke , yang ni look nice and simple. comel je kan. haha .
orang chubby + gemok pakai nampak huduh sikit kot . macam aku ni haa . x layak pki dress ! hewhew :D

Tu je yang mampu aku ceritakan. as well aku hidup ni , tak pernah pulak terpikir dan berniat nak pakai dress. rase kelakar . nasib baik dah sedar diri. kalau x sedar diri , haii , dah macam ape gaknye aku pakai dress nnt. haha .yang paling penting , aku lebeh selesa dengan jubah je . look like dress jugak kan? but its more comfortable. x ketat :)

P/S : Perlu ke tengok gambar aku berjubah ? x payah laa . heee :D


#ecehh . tersipu-sipu malu.
dah macam mak orang daa.. ;D


#HE said : "macam mak datin" :')


candid picture . jarang buat pic candid tau :)
#bertuah gambar ni ;)

That's al for tonight . babye :)
Wassalam :)

♥ Terima Kasih Daun Sirih. Jemput datang blogwalking lagi yee :)♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

eh , komen tu je ? nanti komen lagi tau :)

WALL SAYA :)

e'eh , ape ni ? menarik !!