klik klik

klik klik !

Followers

Ahad, 15 April 2012

Final Oh Final Semester 2 - Part Two

Assalamualaikum Bloggers and Non-Bloggers .
Haipp . Nak mintak tisu jenama Premier sehelai dua kotak boleh ?
#tengah tahan nangis dengar lagu Cinta Kita By Shireen Sungkar Feat Teuku Wishnu.#
Srooott srooott . Hingus meleleh dah . Alaaa . Lambat la korang bagi tisu . Sob sob.

Oke , korang tau kan aku sedang Musim Fainel Ekzem bulan niyy ?
Malam niyy malam berkabung sebab tadi jawab ekzem Etika profesyenel macam ape je.
Pastu dah la tak reti-2 nak rase menyesal sebab apa yang dah apal tak terluah. sedih bukan?
#ayat sedih. tolong lah nangis pelis .# *terima kasih* :')

*Penangan Fainel Ekzem Tadi*

Then , tadi balik terus nampak katil Queen Size. Ostel punye plus plus dengan Tilam Double Decker jenama Vono.
Best wooo . Ape lagi . Memang landing la kan . Kejap je . Taknak bagi stress . Tak elok tido petang-2.
Tadi pun pening punye pasal . Aiyakk ! Etika Oh Grafik. Eh , salah . Etika Oh Etika.
#Pening punye pasal sampai typo# -..-

*Next song please* - Inspirasi Hati By Dehearty.
#Tukar GENRE sekali sekala .

Oke , then tadi lepas balik ekzem , Makcik sebelah rumah a.k.a Azizah Ariffin ajak pegy makan.
#Dalam hati berMONOLOQUE dan berATILIA kekanda adinda . Eh, salah . Sory tuan puan.
Maksud kite , bermonolog dalam hati : "Tak kenyang-kenyang ke makcik niyy? , Aku dah kenyang niyy"

Then , bile pandang Jam Tangan ROLEX kite yang Pakcik jual jambu depan hostel tu bagi kat kite baru pukul 4.30 ,
kitee pun terus terJOIN Makcik Azizah pegi makan. Memula nak makan masakan panas yang fried-fried tu.
Tetibe , Makcik Indon yang comel tu cakap , "Soryy dek , chef nya enggak dtg lagik , pukul 6 nnt baru ade masakan panas."
Adoii , betapa lara nye hati ambe dengan Makcik Azizah tadi.
Sedangkan air susu campur sirap dan air teh 'o' campur gula 5 sudu setengah sudah ada depan mata .
Takkan nak blahh macam tu je . TERPAKSA lah makan jugak . HAHA .
Nasi campur je ada . Alaa , pun boleh la . HAHA .

Nak dijadikan cerita , ambe lapoo niyy weyy .
Aiyakk . Pukul 12:30 malam begini , anda mintak makanan wahai Puteri Amirah?
Memeyy arr . Makan tadi pukul 4:30 petang. Sekarang pukul 12:30 malam.
#Dah 8 jam makanan dalam perut niyy hadam. Memang kebuloqq naa. #

Eh , nak stop writing dulu. Jap gi nak sambung Final Oh Final Sem 2 - Part Three pulak .
Haa. Kalau nak bace yang Part One punye , boleh klik SINI.


Coretan Busuk Si Tembam ,


♥ Terima Kasih Daun Sirih. Jemput datang blogwalking lagi yee :)♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

eh , komen tu je ? nanti komen lagi tau :)

WALL SAYA :)

e'eh , ape ni ? menarik !!