klik klik

klik klik !

Followers

Ahad, 12 Februari 2012

Hey Februari !

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh :)
Hey blogger ! Hari ni hari ahad = 12/02/2012
Wahh havockk tarikh ni ! best3 .
Actually sekarang dekat Restoran Rahmat depan SPV iaitu Hostel Cik Myra.
Tadi x jenguk nasik langsung pon .
Tu yang menyinggah makan kat sini sambil beronline .
Bosan kot dok bilik je kan .
Nak buat keje , macam fed up pulak bile line x betul . wakaka .
#Sambil menyelam minum air la kat sini# hehe *_* nakalkan !?
Oke , nak dijadikan cerita , sekarang dah bulan Februari .
Alhamdulillah , aku masih bernafas lagi di muka bumi Allah SWT ni.
Alhamdulillah . Bersyukur tak terkira . Amin :)
Walaupun pelbagai dugaan ,rintangan dan cabaran yang dilalui bersama orang sekeliling yang tersayang,aku cuba menjadi seorang HAMBA ALLAH yang tabah dan cekal untuk menempuhinya dengan redha . Syukur Ya Allah .
Alhamdulillah , Allah masih sayangkan aku .
Allah masih mahukan aku untuk mencintaiNYA SAHAJA.
Dan bukan sesuka hati menyerahkan cinta aku kepada manusia yang bergelar khalifah.
MasyaAllah . Hebat sungguh kuasa Allah .
Sekelip mata semua berubah.
Sekelip mata aku melupakan segala-galanya.
Tapi adakah aku mampu melupakannya sekelip mata?
Aku juga khalifah Allah , manusia biasa .
Sukar untuk aku melupakan segala-galanya yang telah aku kecapi selama hampir 2 tahun bersama HAMBA ALLAH itu.
Sungguh demi Allah ! Aku sayangkan dia .
Aku tak mahu bergelumang dengan dosa-2.
Walaupun aku tak sedar apa yang aku lakukan,segalanya adalah DOSA PERCUMA hakikatnya.
Kenapa dari dulu aku tak pernah sedar hal ini?
Mungkin belum masa dan hidayahNYA.
Dan sekarang ,Allah mahukan aku terus mencintai diriNYA selama-lamanya.
Dan aku bertekad,semoga..aku akan mencintai manusia (lelaki yang bergelar suami) setelah lafaz akad nikah darinya.. Amin..
Wallahua'lam :')

♥ Terima Kasih Daun Sirih. Jemput datang blogwalking lagi yee :)♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

eh , komen tu je ? nanti komen lagi tau :)

WALL SAYA :)

e'eh , ape ni ? menarik !!